fredag 30. desember 2011

Julegavegensere

I år hadde jeg endel sytid før jul, så det ble noen hjemmesydde presanger. Først to gensere som ble sydd til to søte søstre. Dette var første forsøk på min nye coverpro, og det gikk helt knirkefritt og ble kjempefint! Så gøy når det går som jeg ønsker.

Den gule genseren er i nydelig løve-/apeinterlock og brun interlock med kanter i ribb fra S&S, størreslse 86. Husker ikke hvor stoffene er fra, men lurer på om løve/apestoffet er kjøpt hos cethodesigns.

Klikk bildet for større versjon

Navn:  uploadfromtaptalk1325149996888.jpg
Visninger: 5
Størrelse:  39,0 KB


Den rosa/brune elefantgenseren er str. 110, og stoffet er fra znok. Bildet ble tatt før jeg fikk lagt den opp, men jeg glemte å ta bilde da den var helt ferdig.

Klikk bildet for større versjon

Navn:  uploadfromtaptalk1325150036103.jpg
Visninger: 5
Størrelse:  40,8 KB

Ingen kommentarer: