søndag 4. november 2012

Nyfødtklær til tvillinggutter

I dag snblet jeg over noen klær som jeg ikke har blogget om før, og dermed kommer de her selv om de ble sydd på forsommeren.

I vår fikk min gamle barndomsbestevenn tvillinger, og de måtte jo såklart få hjemmelaget tøy som velkommen-til-verden-gave. Jeg stupte ned i stofflageret mitt, og fant noen stoffer som matchet. Jeg ville ha match, og ikke identisk.

Her er altså resultatet. Jeg ble riktig fornøyd med resultatet. Spesielt stjernestoffet er nydelig.

Mønster: mønster på body og bukse er fra Ottobre, men jeg har dessverre glemt hvilket nummer.
Størrelsen ble 50-56, fordi tvillingene ikke var så store da de ble født.
Stoffer er litt herfra og derfra. Velour og ribb fra Stoff og stil, kløverstoffet fra cetho, og stjernestoffet tror jeg er fra sydilla.