lørdag 8. juni 2013

Endelig litt symaskintid!

Etter en meget hektisk vår, fikk jeg i dag lurt meg til et par timer ved symaskinene. Det var godt, for etter lang tid uten sytid, synker skaperlysten. Det som fikk meg i gang i dag var størstejentas frustrasjon over at hun ikke fant noen shorts. Hun har kun et par shortser, så jeg visste hun burde få flere.

Dermed snek jeg meg ned på syrommet når jeg egentlig skulle dekke middagsbordet. Heldigvis ble ikke
mannen irritert, han er bare glad for at jeg har litt sylyst.

Resultatet av min lille stund ved symaskinene ble denne shortsen.
Den er i størrelse 122.
Stoffene er lilla kløverinterlock fra cetho, og  dus blå hilcointerlock, kjøpt hos kreativ.
Mønsteret er eget, og det samme som til denne shortsen, men klippet med ekstra sømrom for å bli litt større.

Ingen kommentarer: