lørdag 13. oktober 2012

Inspirasjon til tusen!

I dag snublet jeg over den fantastiske strikkebloggen Pickles (www.pickles.no), og du verden så mye flott de lager! Bloggen drives av to norske jenter som lager egne mønstre på de nydeligste kjoler, luer, skjerf, gensere og mye mer til både voksne, barn, gutter og jenter. De selger mønsterne, men har i tillegg lagt ut mønster for en størrelse gratis på nett! Raust!

Picklesbloggen er veldig inspirerende, og jeg fikk plutselig lyst til å strikke igjen! Jeg, som ikke har tatt i en strikkepinne på fem år, har lyst til å strikke! Tror jammen jeg skal benytte den lysten og strikke meg en lue.

Men hvilken modell skal jeg strikke?
 Den nydelige vaffellua?
(bildet er lånt fra www.pickles.no)

 Eller kanskje den flotte høstvarmersett-lua?
(bilde fra www.pickles.no)

Jeg har en kiste som er nesten full av garn, så jeg får ta et dypdykk og se hva slags garn og farger som ligger der.. Har knapt vært oppi kista de siste årene, men jeg antar jeg vil finne noe.

Fortsettelse følger...

Ingen kommentarer: