mandag 1. oktober 2012

Pysj i gave

Presangen ble overrakt slik.
Moren min ønsket seg pysj til bursdagen sin. Hun er litt frossen og ønsket seg en som var myk og god og med litt varme i. Og klart hun måtte få pysj! Det er utrolig koselig å kunne sy til en jeg vet vil sette stor pris på å få det i gave.


Stoffet bestilte jeg fra sydilla.no. Det er økologisk interlock med mønster fra Michas stoffecke, og hvit interlock fra Hilco. Begge i nydelig kvalitet, bløte og gode. Mønster til overdelen er det jeg pleier å bruke til overdeler til meg selv, men endel endra. Buksa er et pysjbuksemønster fra et gammelt Ottobre, men passformen ble dessverre så som så. Den ble veldig vid, så det kan nok hende den må sys inn litt.

Pysjen er i str. 42-44.

Jeg fikk dessverre ikke tatt actionbilder før gaven ble gitt bort. Jeg får derfor nøy meg med mannen-som-holder-klærne-bilder.





Buksa
Genseren



Ingen kommentarer: