torsdag 9. august 2012

Etterlengtet pakke i posten!

I dag fikk jeg to bøker i posten som jeg bestilte for noen dager siden. Har siklet på dem en stund, og nå har jeg dem altså endelig!

Det dreier seg om"Metric pattern cutting for women's wear" av Winnifred Aldrich

2012-08-09092410

og "style stiches" av Amy Butler.
2012-08-09092420

Style stiches ser ut som en flott inspirasjonsbok, med flotte bilder. Men den har også mange mønstre og grundig framgangsmåte for hvert mønster.

Boka til Winnifred Aldrich har jeg store forventninger til etter å ha lest omtale av den på ulike blogger, bl.a. på bloggen Løgleg av Anwes.

Jeg har gjort endel mønsterendringer med utgangspukt i gode basismønstre, og synes det er utrolig moro å få et plagg til å se ut akkurat som jeg tenker inni hodet mitt. Jeg ønsker derfor å lære mer om mønsterkonstruksjon, og jeg tror boka til Aldrich er et godt verktøy.

Jeg har mye moro foran meg!


Ingen kommentarer: